1234___ Yaa o berbat bir duygu, insan o kokuda mahrum olunca kendi çok kötü hissediyor.ben yaklaşık olarak tam 3 ay hiç bir şekilde koku almadım, hala da tam almıyorum.
Mercimek26 gün geldi koku duygum. Ben en son oturup ağlamıştım kızımın kokusu almak istiyorum ben artık ya diye.
Aynur-cimbil1986 Bende 5 haftalık hamileyken oldum ateş nefes darlığı. Ağrı hepsini yaşadım amakoku kaybı olmadı