Sude Merhabalar bugün bebeğime 6 ay aşısı yapıldı .. bacağının biri aşı olduğu yerde kızarıklık var normal mi bu durumu yaşayan var mı 🙈
Janss Sude Şişlik ve kızarıklık normal annesi . Hiç müdahale etmemek gerek . Hemen hemen 3 güne düzeliyor . 😌
Duyguaslannn Sude iğneden dolayı korkmayın ama şişlik varmı varsa bana hemsıre kolonya pamuk yapıp masaj yapar gıbı o bölgeye uygulamamı söylemıstı. Ayrıyetten aşıdan sonra bantı çıkarmadıysanız oda yapmıştır
Kelebek88 Sude ya bizde 4 ay asisi yaptik.igne yeri hem kizarikti kac gun boyunca hemde yara tuttu igne deligi..
Janss Sude Benim de oğlumda 6. ay aşı yeri feci şişmişti . Ben sağlıkcı olduğum halde fazlaca tedirgin olup post açmıştım . Oraya etiketliyorum sizi belki biraz daha ferahlarsınız . 😌