Kızlar sandalyede oturuyodum bebeğim 7 aylık kucağımdaydı bianda kendini attı geriye beli aniden geri gitti ayakları kaldı resmen elimde tuttum alttan sonradan ağladı etti sustu sonra şuan neşesi yerinde yürüteçe koydum yürüdü oturtturdum oturuyo dönüyo ama götüreyimmi doktora ya bişey olmuşmudur beline falan nasıl anlıcam