n-h-g-g Hasan353535 ben de bakıyorum mamasının üzerinde iki ölçek fazla yazıyor onu zaten içemez ama 120 tam yetiyor. Etraftan duyunca moralim bozuldu çocuğum kilolu olsun diye bi çabam yok ama o şekilde anlıyor gören 🤷♀️
Hasan353535 n-h-g-g banada diyorlar kuzum. Ama artık takmıyorum bu çocuk gene mi acıktı mamasını yeni içti vs. Vs. Hiç umursama evet acıktı diyorum ben kilolu olsada hareket başladı mı zaten çoğu Bebek veriyor
n-h-g-g Hasan353535 ya ben de diyorum iştahı var demek ki acıkıyor yoksa neden ağlasınlar kuzum bebeklerimze kastımız mi var sanki🌸
Drkn Benim kızıminda reflüsü vardı bastan beri mama yiyor 3 saatte bir verebilirsin c9k yediğinden değil reflu her türlü kusturuyor doktorumuz kaç ml yediğini deneyerek bak demişti öylede yapmıştım 90 120ml arası besliyordum reflu içinde özel reflu mamaları var onu kullandım kaç aydır şuan 7 aylik şükür nerdeyse geçti reflusu
n-h-g-g Drkn inşallah darısı bize ben de probiyotik kullanıyorum. Etkisini göremezsem reflu maması alacağız siz hangisini kullandınız🌸🌸
n-h-g-g nidas_mom ah ne güzel annelersiniz çok teşekkür ederim💗💗💗 bir kaç defa duyunca bu tür eleştiri moralim bozuldu🥴
nidas_mom n-h-g-g Kime ne ayol bebek senin bebeğin huyunu suyunu alışkanlıklarını senden iyi elalemin fikirleri mi bilecek. Takılma ben bilirim bebeğimi de geç. Ağızları dilleri yok ama çokta güzel ve kolay anlatabiliyolar dertlerini valla🙏🏻💕
Kimkibu n-h-g-g o dönemde kızım 90cc içiyordu tabi bebekten bebeğe değişir sanıyorum kilosu vs etken olabilir.. 4.5 aylıktı sanıyorum 120cc geçtik 9 aylık halen 120 içiyor sadece mamaydı bizimde
Asl90 n-h-g-g ayına göre fazla değil. Her bebek farklıdır. 30. Günden sonra 80-150 ml arası içmesi normal diye biliyorum. Benim oğlum emiyordu ama sağdığım dönemlerde ilk bir ay yani 120 cc civarı içerdi. Yoğun bakımda kaldı çoğu bebek 30 cc civarı içerken hemşireler oğlun çok iştahlı 70 cc içiyor diyordu. Doktorunuza danışın kusma gibi özel bir durumunuz var o yüzden net bişey söylemek doğru olmaz
Nagihadel n-h-g-g benim bebeğimde çok kusuyordu 3 aylıktı, o da 120 CC içiyordu ama reflusu yoktu doktoruma sorduğumda saat aralığını genişletmem gerektiğini söyledi 3-4 saatte bir vermeye başladım ve kusması baya azalmıştı tavsiye ederim 🙂
n-h-g-g nidas_mom çok kırıcı olabiliyorlar gerçekten kuzum 🌸 kilo alsın diye mi yapıyorsun ,o kadar verirsen tabi ister bebek ne bilsin, ne kadar verirsen o kadar içer, o kadar içerse kadar vsvs dedim bende mi vi problem var 😅
n-h-g-g haziranin25i sanırım bizimki biraz iştahlı teyzesi 🤭🌸 şifa olsun kuzulara yakin ölçüler olması beni mutlu etti 🌸
nidas_mom n-h-g-g Hiçte ne kadar verirsen o kadar içen ni bebek görmedim ben daha. Doyduklarında öyle güzel mıh gibi kapatıyorlar ki o ağızlarını helede biberon içen Bi bebekse mümkün değil almıyor