Size 4 kere kulağını yıkatmış biri olarak benden tavsiye kesinlikle yıkama işlemi yaptırmayın. Çok pişman olursunuz. Ağrılı bi işlem mi hayır ama sürekli istiyor hatt senede bir. İlk yıkadığınızda çok rhatlıyosunuz hatta yerde yürüyen karıncanın bile yürüyüşünğ duyuyorsunuz nerdeyse ama 1 sene geçince anlıyorsunuz hatanızı. Ha ama vakum işlemi de var önce bi müddet yumuşatıyorsunuz gliserinle sonra doktor vakumla çekiyor gerekirse. Bu yıkamaya göre biraz daha iyi. Ağrısına gelince çok hafif bişey hissediyorsunuz böyle sinek ısırığı gibi