Kızlar bebeğim 3600 doğdu 16.gün ölçtürdüğümüzde 3200 çıktı doktor çok kilo verdiğini söyleyip mama başlattı önce 60 cc idi 1 hafta sonra az kilo aldığı için 90a çıkarttı şimdi günde 4 kez 90 cc mama veriyorum ve aralarda da emziriyorum mememi reddeder diye çok da vermek istemiyorum ama eşim biraz toparlasın yavaş yavaş mamayı bırakırız diyor ne yapacağımı şaşırdım sizce çok mu mama ölçüsü? Bu kadar çok mama vermenin bebeğe bir zararı var mı? ilk bebeğim çok tecrübesizim