Tosbikkuzu__ Oğlum 1 aydır kesfettiği oturarak gitme tarzında sürünme 😃 ay çok tatlı gidiyor totiş bir sağa bir sola ayakları da donderiyor aynı şekilde😃özellikle uzağa koyuyorum istediğini yapsın diye 👶🏼 Sizin bebişler ne alemde maksat gece sohbeti olsun
Minisin_annesi Tosbikkuzu__ yeni yeni emekliyor heralde ondan 😂benimde oğlum önce tek koluyla gidiyordu yerde sürünerek 😂
Tosbikkuzu__ Minisin_annesi baya geliştirdi bu konuda kendini 1 ayı geçti belki son hız gidiyor 😃 karışına geçip gülüyoruz 😃 herkes yapsın diye uzağa atıyor ki istediğin o sekil sürünsün