Selam anneler bugün hiç uyumadım hep mızmızdı bebegim öğleden beri devamki hapşırık vardı akşam da babası saç kestrdi banyo vs derken 9da uyduk 1 saat sürmedi burnu tıkanmış hırıltı bi burnu var hapşırıyor ağlayarak uyandi az bisey damla damlattim ama uyku arası olduğu icin ağladı bisey yalandım yastık kullanmıyoruz ama şimdilik yüksekte dursun die baş üstüne yastık koydum bide biyerde okumuştum buz koyun die onuda koydum baş ucuna başka ne yapabilirim? 2 hafta once daha öksürük bardi kuru tam kurtulduk derken bu oldu smdi de bu arada bebegim 8 aylik