Dört aylık falandı, bir anda bıraktım sallamayı, saatlerce günlerce salladım artık tükenmiştim. Bir gün beşiğinin sallama ayarını kapattım ve yanıma aldım emzirerek uyuttum. O da şu an zor ama sallamaktan daha kolaydı benim için. Ama tavsiyem pis piş yaparak uyutabilirsin