Madam 398913
Dilini dışarı çıkarabiliyor çok az bi kalp şekli var V. Emzirme baştan beri sıkıntılıydı. Beni emmiyor gün içinde bir iki kez o da bir-iki dk kadar savaşıyoruz resmen. Çok üzülüyorum. Benim göğüs uçlarım yok. Silikon uçla da ememedi. Memeyi kavrayamıyor sürekli ağzından çıkıyor. Ses de oluyor. Çok çabuk yoruluyor. Sinirleniyor istemiyor. Biberonla besliyorum.