Onuray Bebeğimin kendi yemesine alışması için ilk çatal kaşık önerisi olan varmı birde sizce kendi yemeğe kaç aylıkken başlatmalıyım tavsiyeler için şimdiden çok teşekkür ederim
Yelda35 Onuray canım bende burda durayım kaşık çatal arayışındayım. Oğlum 18 aylık 17 aylıkken eline alıp yemeye başladı hatta en büyük sorunum bu herşeyi eline alıp yemek istiyor ayaktaylen
paradise Onuray daha yeni aldim ikea nin setini aldim celik ve saglam duruyor sanirim 5 6 yasina kadar kullanabilir. Oglum 1 yasinda su an icin de baby jem in tutmalı açılı diye bir serisi var bebegin rahat tutması icin yana dogru açılı ondan aldim. Ilki 90 ikincisi 25 kusurdu sanirim
Onuray Birceninannesi sizce fiyatına değermi alıp almamakta kararsızım değerse cidden, almak istiyorum🌹
LillyWonka Merhaba, ben de almayı düşünüyorum. Araştırırken trendyolda the mia diye bir markaya denk geldim yorumları iyiydi belki size de fikir olur.
paradise Onuray ikea smaska 3 parca cocuk catal kasik bıçak seti diye geçiyor. Internet sitesinde bulamadim belki magazada vardır ben trendyoldan aldim