Benim oğlum 10 aylıkken olmuştu. Boğazında ve kulaklarında enfeksiyon vardı. Acile gittik kaç kere ateşi var diye. Dolven veriyorlardı o da düşürmüyordu. Biz de en fazla 39.1 gördük diye hatırlıyorum. Defalarca duş aldırdık düşüp düşüp geri çıkıyordu. En son gittiğimiz doktor isterseniz iğne yapayım dedi. Geçecekse yapın dedim. O iğneden sonra ateşi düştü daha da çıkmadı