[silindi] 14 aylık, her yatmadan önce mutlaka masal kitabı okurum.yemeğini kendi kendine yer.eliyle.kaşığı teklif ediyorum ama pek kullanmak istemiyor.ama gene de koyuyorum önüne.Blw ile beslendi hep.yemek yerken, birşey açmadım hiç.9 aylık civarlarındayken,şarkı söylerek güldürerek yemek yedirdim hep.Ama telefon veya tv ye başvurmadım.Şimdi ise, gemek saaatlerinde masa ğstüne konulan mama sandalyeleri var,onun önünde bi tabak,benim önğmde bi tabak yemek yiyoruz beraber.bişeyler oyun oynamak istediğinde,önce yemeğini bitirmesini söylüyorum.sora da yemeye devam ediyor.Gelişimi neye göre kime göre nasıl bilmiyorum.Ama bizimkisi standarttır,sabah uyanış,kahvaltı oyun oynama, öğlen 12 de veya 1 de yatış, sora öğle yemeği sora emzirme oyun,sora akşam yemeği biraz oyun ve yatış.yani demem o ki bol bol oyun oyna, sohbet et konuş.Yemek yaparken,mızırdanıyor mu, bırak mızırdansın, elinde telefonla oynamasından iyidir her zaman için.Renkli toplardan aldım geçen gğn, ha bi oeteğe atıyorum,top bana geri geliyor,benim kız da peşinden koşturuyor topun vs vs vs,sıkılmıyor muyum? Evet oynarken bazen sıkılıyorum, ama biraz öyle biraz şöyle biraz böyle zaman geçirelim derken,akşam 7 veya 8 dde yatırıyorum.Sora sabaha kadar uyuyor.