deniz-95 evet canım, dokunmuş. Dediğin gibi benim bebeğim de zaten alerjik. Fermix kullandığımızda tarif ettiğin kan noktalarını kakada biz de gördük. Doktoru alerji yaptığını söyledi ve bestiron damlaya geçirdi. Ne bir yan etki ne de alerjiye sebep olmadı. Memnunuz, tavsiye ederim.