honeyybee_ Uykusunun geldiğini anladığımızda, ki bu genelde gündüzleri uyandıktan 2-2,5 saat sonra oluyor, o sinyalleri alıp uyuturduk. Şimdi deniyoruz ama uyumuyor. Çok uykusu geldiğinde kucağıma alır almaz uyurdu mesela. Ya da yatağına bırakırdım on dk içerisinde uykuya geçerdi. Şimdi yatağına gideceğimizi anladığında ağlamaya başlıyor, ya da kucağıma alıp ninni söyleyeyim dediğimde başını tam omzuma koyacakken hemen geri dikiyor etrafa bakıyor. Sürekli oyun istiyor sanki. Ama deli gibi de yorulduğunu görebiliyorum. Dün gece 01.00 de uyandı mesela sabah 09.00 a kadar asla uyutamadım. Emzirirken gözünü kapatıyor bazen, o ara ne kadar dinlenirse artık.