cizgigozlum henüz duygularını tanımadığı için kendi kendini regüle edemiyo. Duygu yansıtması yapın sık sık. “Şu an kendini sinirli mi hissediyosun, seni anlıyorum, senin yerinde olsam ben de sinirlenirdim belki ama bu evin bazı kuralları var, senin için tehlike olan şeylerle oynayamazsın” gbi. Sonrasında da seçenek sunabilirsiniz “onunla değil ama belki bununla oynamak istersin” deyip ilgisini başka yöne çevirebilirsiniz. İsteklerinin ağlayarak yapılmasına alıştıysa daha çok ağlar. Siz sakin kalıp ona model olmalısınız. Benm kızım da 17.5 aylık. Çok sık olmasa da arada biz de yaşıyoruz.Sabır ve sakinlik gerektiren süreçler. Bebeğin doğru regülasyonuyla ilgili online eğitimler oluyo. Ben katılmayı düşünüyorum belki siz de incelersiniz🌸