Kızlar anneler bir bakar mısınız post acil deneyimleri olan varsa yazsın bebeğim 9 aylık 6 aya kadar sütüm güzeldi ek gıda ile azaldı bebeğimde ek gıdayı gordukten sonra memeyi fazla emmemeye başladı 1-2 yudum içip bırakıyordu doktorumuz bunun normal bir şey olduğunu söylemişti ama bir kaç ay evvel ama şuan hiç emmiyor denecek kadar oldu çoksa zorlamak istemiyorum bu seferde ağlıyor ama memeyi sıktığım zaman eskiden azda olsa gelen süt şimdi 1-2 damla anca geldi süt kesildi mi kesilince bol bol tekrar emzirme diyeti yaparak düzelir mi sizce ? :(