Arkadaşlar 1.5 aylık bebeğim var ikiz biri kuvezde digerini verdiler kendiligonden uyanmiyor surekli uyku halinde süt vermeye calisiyorum sirtini ovuyprum masaj yapiyorum zar zor uyaniyor suten bir yudum alip hemen uykuya geciyor sarılık olur diye çok korkuyorum bazen ağlar sonra hemen uykuya geçer tuvaletini bile ben uyandirmasam yapmaz ne zan duzelir yada ben nasil uyandirabilirim 3 saat oldu süt içmiyeli ona masaj yapiyorum ne yaptiysam uyanmiyor sütü bir yudum alip tukuruyor sonra hemen hop uyku pisikolojim bozuldu bebegime birşey olur diye çok korkuyorum