Oğlum 13 aylık. Ek gıdaya geçtiğimiz günden beri kabız. Hergün ilaç verirsem zorlanmadan yapıyor. Ama ilaç vermediğim günler aşırı sert küçük top top fındık gibi yapıyor. Ne yaptıysam çare bulamadım. Süt veriyordum akşamları onuda kestim şimdi yogurt yediriyorum yatırmadan önce ama artık çok bunaldım bu kabızlık olayından. Hiç geçmiyor :( bir akıl verin lütfen