yldzdmn benim bebegim de de oldu. 20gunluklen basladi suan 53 gunluk. Hala devam ediyor. Doktor bir krem vermedi. Sadece bebekler icin olan nemlendiricilerden surun dedi. Mustela nin vucut losyonunu kullaniyorum Az Az suruyorum yuzune ve vucuduna. Vucuduna da yayildi cunku. Kalin goydirme hatta kol ve bacaklari acikta kalacak dedi. Sicagi sevmiyor bu bebek yerlere yapiyor bu da isilige neden oluyor dedi. Ben aksamlari yine uzun kollu (icine baska birsey giydirmiyorum sadece uzun kollu zibin) Bir de pantolon.. ama sabaha yine kip kirmizi uyaniyor. Sabah hemen kisa kollu zibin goydiriyorum bacaklarini ortmuyorum acikta kaliyor ama corap giydiriyorum duzeliyor bir nebze.. gunde 2-3 kez yuzunu yikiyorum. ve hergun dus aldiriyorum.. tam gecmedi ama daha iyi cok sukur.