Duruyaman bizde mama+anne sütü besleniyoruz 4.14 olduk Türkiye'de hep 6 ay beklenilmesi gerekli diyor doktorlar ama görümcem Amerika'da omunda bebeği var oradaki doktorlar sadece şart olarak bebeğin oturabilmesi ve yutma refkleksinin olması yeterli olduğunu söylüyorlarmiş oğlumda oturtabilirse bu ay yoğurt ve sebze püreleri ile başlıcam birde özellikle tatlı patatesi önermiş anne sütüne çok yakinmiş 🤗