prensinveannesininguncesi Her şey tamam harika süpürüyor . Peki mop özelliği ? Sanki silmiyormuş gibi değil mi Ya da sadece bende mi öyle ? Silinen yerler sulu gibi kuruyunca izi kalıyor . Ayarları da normal ama bi sormak istedim