İki gündür aşırı mızmız 4,5 aylık bebeğim. Emip direk uyuyan çocuk şimdi asla uyumuyor. Bu akşam da 2 saat uğraştım anca uyudu ama ne kadar uyur bilmiyorum. Sütüm de az bu aralar, atak mı , aç mı yoksa diş felan mı agrısı mı var. Eşimde korona oldu. Ateşine bakıyorum hep, o da normal . Nasıl anlayacağım bunu. Memeyi de hep teklif ediyorum ama her zaman almıyor da. Eğer ataksa ne zormuş😓 ne zaman geçer ve geçici mi ? Eskisine döner mi. Lütfen dönsün😓