Pamuk_bebegim42 ben okuyorum canım şuan 2 yıllık 2.siniftayim dersler ne zor ne kolay üniversite diploman olduğu için okullarda çalışabilirsin bazı okullar tecrübe de istiyor tabi ne kadar diploma olsa da normald 20 iş günü staj var ama bu sene zorunluluk kalktı pandemiden dolayı kimse dışardan birisini istemiyor sınıfına çalışınca oluyor çıkmış sorulara bakarsınız çoğu çıkıyor zaten bazı dersler bilgi sorusu ben çalışmadan girdim bebeğimden yola çıkarak yaptım soruları kalmadım 1.sinifta hiç 2.sinifin da 1 dersten kaldım mezuniyette vericem Allah’ın izniyle inşallah