Nesrinkrdnz YunusAsaf_5861 çok geçmiş olsun damatlıklarını görün ben ikizlerimi 43 günlükken yaptırdım iki günde toparladı bir haftaya geçti
Glhnmsr YunusAsaf_5861 hayırlı olsun bizde 4 aylık yaptırdık ilk gün ağladı 2. Gün ağlamadı bile. Ama bir haftada iyileşti