yusufarasmom Merhaba hanımlar🌸 Bebeğim 6 aylık bu gün tadımlara başladık ek gıda sonrası su teklif ettim 10-15 ml su içti. Gün içinde kaç kez su teklifi yapmalıyım ve kaç ml su içmesi gerekiyor
Neslihan-55 yusufarasmom ek gıda verdikçe su teklif et istemezse zorlama gene iyi içmiş benim bebeğim içince geri tükürüyor 😂 devamlı vermene gerek yok şunalik ek gıda verdikce verirsin
ElmarNarmin yusufarasmom Ara ara aklıma geldikçe teklif ediyordum. Günde 2-3 kez. Zaten çok az ek gıda aldığı için ve yine ana besin anne sütü ve ya mama olduğu için su miktarına takılmadım.
yusufarasmom Neslihan-55 sanırım biberonla verdiğim için yanlış anladı ondan fazla çekti mama sandı galiba 😂😂
Neslihan-55 yusufarasmom evet o da olabilir bizde ek gıdaya geçtik kabak vericektim yemez diye karnını doyurmadim ek gidadan sonra su verdim baya içti mama yapıp verdim yedi suyu mama sandı 😁😁
yusufarasmom Neslihan-55 bende farkettim zaten hemen bıraktım midesini suyla doldurmak istemedim 😂 ne zor işler bunlar
Neslihan-55 yusufarasmom hemde coook zor önceden ne 3 gün kuralı vardı ne bunu yedirme içirme şimdi en ufak bişey olsa korkuyoruz
yusufarasmom Neslihan-55 bence yeni nesil bizler abartıyoruz fazla akışına bıraksak daha iyi olacak bebekler 😬