ben braun almıştım 5-6 yıl önce. koltuk altım, bikini üst taraf ve yanlar tamamen bitti. alt kısım da düzenli yapsam biterdi ama biraz ihmal ettim. Bacaklarda da oldukça başarılı. Öncesinde ben kendim ağda yapıyordum.
Şu anda fiyatlar çok arttığı icin evde yapmaya değer mi bilemedim ama ben memnun kaldım.