2 Şubat’ta doğum yaptım sütüm geldi sorun yaşamadık çok şükür ancak ağrılardan vs ilaç içmek durumunda kaldım bu arada da ağrı kesiciler çok ağır olduğundan bebeğime mama verdim. Kendime geldiğimde bırakmıştım mamayı fakat doktor ilk kontrolünde anne sütü+mama şeklinde devam edelim az kilo almış dedi. Dün başka doktora gittiğimde ise çok fazla kilo almış mamaya gerek yok anne sütü yeter dedi. Doğum kilosu 3250 Gr.
- Gününde 4895 Gr olmuş. Mamayı bırakmalı mıyım acaba gerçekten hızlı mı kilo alıyor ? İki doktor farklı konustuğundan napacağımı bilemedim