Fatosef honeyybee_ ben molfixten önlem botanicaya geçtim oğlum 10 kilo var ve 5 numara kullanıyorum. Sızdırma vs yok ben memnun kaldım.
123_azra honeyybee_ canım bı yakınımızda aynı markada aynı sorunu yasıyor bız molfıx le basladık suan devam ediyoruz benım ıhmalım olmadıgı surece taşma sorunu yasamadık tavsiye ederim
Vlns honeyybee_ yani. Sonuçta kiloyu kafalarına göre belirtmiyorlar . 1-2 kilo oynadı bizde , belirtilen kiloya ulaşmadan zaten büyük beze geçtim ama 1-2 kilo max. Oynuyor
susiron honeyybee_ bir büyük beden kullanılabilir .Bu bez markasıni bı paket kullnamistim normal kilo ağırlığında denklik sağlayamamış tüm .Ayrıca pişik yaptı bu bez oğlumda ya .😏