Aslan Normal bebelac kullaniyorum ama bebelac.gold almayi dusunuyorum kutu uzerinde sindirim.acisindan daha iyi oldgu yaziyor bilgisi olan varmi
uykularharamolduuu Aslan ben Hipp combioticten geçtim bebelac golda. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım kabızlık vs. Doyuruyor ve kilo alımı da iyi şuanki için.