İyi geceler kızlar, ben 25 yaşındaym 3,5 yaşında ve henüz 1 haftalık iki kızım var çok şükür. Doğum yaptığımdan beri kayınvalidem kalıyo yanımda, rahat etmem gerekirken strese giriyorum. Allah razı olsun her zor anımda yanımdaydı, şmdi de öyle yemek temizlik vs yapar eder ama yaptıklarının yanında da bi o kadar olumsuzlukları çağırır. Yani şöyle ki 3,5 yaşında kızım var demiştim hamileliğim de başladı inşallah kıskanmaz vurmaz bebeğe flan diye konuşmaya. Şmdi 1 hafta oldu hala aynı, tlfnda kiminle konuşsa çok kıskanıyo şöyle böyle anlatıyo o konuşurken kızım da illa ki duyuyo anlamayacak yaşta değil, şmdi ki çocuklar da fena ztn bse dyosun unutmuyolar onu. Anne alyanın yanında böyle konuşma yapmayacağı varsa da yapacak diyorum. Çok uzatmayacağım, size sormak istediğim şey iki çocuklu anneler ne gibi zorluk yaşadınız. Bi kaç ay snra kreşe başlayacak kızım o zmn belki brz rahat ederim diye düşünüyorum