Secilinaburki Bu çayı kullanan var mı ? İşe yarıyor mu acaba? 5ayligiz sürekli uyaniyo hiç uyku duzenimiz yok . 🤦🤦
Wanderlust Secilinaburki bebek daha dunyaya alisma surecinde 1-2 yil sik uyanmasi cok normal aslinda asiri bir zorluk olmadikca ilac ve bu tarz caylari doktor oneriis disinda kullanmamanizi oneririm. Ayrica instagramda attachmentparentingturkey sayfasini incelemenizi 🌸
Secilinaburki Wanderlust valla gündüzleri 5dk uyuyan bebe olunca mecbur çözüm bulmak gerekiyor.is güç diğer çocuğun bakımı ve kendi bakımı o5dk lik uykuda maalesef ki yapılamıyor. O yüzden bu çayı kullananlar dan fikir almak istedim sanırım kimse kullanmamış 🤷