2103mnl Kızlar bebeğim 3ay16 günlük gelişimini sizler nasıl destekliyorsunuz ben şuan gelişim kartları gösteriyorum çıngırak ses çıkaran peluş oyunlarla oynatiyorum oyun halısı var ama hiç biriyle ilgilenmiyor başka neler yapabilirim ?
deniz-95 2103mnl zeka kartlarına tepki vermiyor mu? Ya da takip yapıyor mu kartları? Size tepki vermeye başlamadı mı? Oyun halısına yatırınca oyuncaklara el vurmuyor mu?
Kuzucuklar12 2103mnl onlar yeterli canim yüz üstü yatırın önüne koyun ilgilenir bakar ben dosya içine renkli paomuklar falan koyardım poşet dosyanın onlara uzanmaya çalışırdı
MRv- 2103mnl benim kızım pramatüre doğdu normalde birşeyleri geç olmalıydı ama hergün beni takip etmesini sağladım ilk başta ilgisini çekmedi bende çok üzüldüm ağladım ama sürekli denemedim size tavsiyem ilgisini çekmiyor diye bırakmayın inanınki bi süre sonra ilgisini çekecek
2103mnl deniz-95 kartlara bakıyor ama çabuk sıkılıo başka yere bakio oyun halısındaki oyuncaklara el vurmuyor henüz
2103mnl Minikinmomu aa aynı gün doğum yapmışız demekki sizinki bişeyleri tutuyormu veya önüne koyunca uzanıyor mu
Minikinmomu deniz-95 nasıl bi minder ? Mesela yorganı iki kat yapıyorum ve onu üstüne koyuyorum. Varsa bi bilginiz aydınlatırsanız sevinirim
deniz-95 2103mnl anladım. Her bebeğin gelişimi farklı. Bilemedim bende şimdi. Benimki hepsini yapıyodu o zamanlarda. 👀
Minikinmomu 2103mnl oyuncağını kısa süreli tutabiliyor elimi tutmaya çalışıyor birde sol kolunu hep havaya kaldırıyor 😂