Funda07 Kizlar acı yedim sonradan internetten baktım emzirirken acı yememek gerekiyormus 😥 acı yiyince bebekler çok mu etkileniyor ne yapmam lazım bebege geçmemesi için yada dogrumu bebeği etkilermi
Turtis Funda07 doğurduğundan beridir her öğünde acı birşeyler yedim pulbiber süsbiber bayılırım çocuğum da emiyor hiç bir sıkıntısı yok 🤷🏻♀️
Funda07 Ozge251021 bende bidaha yemeyi düşünmüyorum zaten çokta sevmem de yemiş bulundum inşallah birşey olmaz 😥
Funda07 Bety2 gaz değilde sütun tadı değişiyormuş yada reflu olabiliyormuş bebekte yada kaka yaparken sıkıntı oluyormuş gibi şeyler okudum inşallah sıkıntı olmaz 😥
Bety Bende yedim ve bebeğim uzun süre emmedi sütümü sağdım tatlı bir şeyler yedim ilk çocuğumda olmamıştı 2. De oldu
333 Funda07 ben bir defa yemiştim bebeğim kıvrandı canım karın ağrısı yaparmış tabi bazı bebekleri etkilemiyor az yeyip deneyin
Sebusebu Funda07 ben acı yiyorum canım etkilenmiyo. Ama bi gün abartıp canım cok cekti diye sucuk yemiştim cocuk morarmıstı 🥲🥲😂😂
BenMathilda Funda07 yiyorum bir sey olmuyor, sütümun tadi da değişmiyor Ama alerjik yapılı bebekse dikkat etmek gerekir