Merhaba :)
kızıma 2. Ay kontrolünde doktorumuz boy ve baş çevresinin yüksek oranda geliştiğini fakat kilosunun o kadar iyi olmadıgını söyledi. 1 bucuk ayda 1200 kg almıstı. Anne sütü ağırlıklı mama takviye ile gidiyorum. Sütüm çok değil. Sabahları göğsüm dolu oluyor sağınca 2 memeden 90ml anca cıkıyor ama aksama kadar saat aralıgı olmaksızın emzirmeye calısıyorum. Ama 2 aylık 5kg bebek icin baktıgımda her öğünde 120ml günde 6 kez beslenmeli gibi ortalama besin tablosu görüyorum. Benim kızım ise emmiyor… memede genelde 5-10dk arası duruyor mamayı ise nerdeyse uyusun diye zorla veriyorum. Kilo almasını güzel beslenmesni istiyorum. Ne yapabilirim. Bebeğin iştahsız olması gibi yapısal bi durum söz konusu olabilir mi???