ikievlatannesi anlamadığım sizinkiler aşırı büyük peki enfeksiyon falan dediler mi yada antibiyotik tedavisi uygulandı mı , bizim ne testler ne tahliller 3 defa USG , akciğer filmi bize çocuk yaşına göre aşırı büyümüş dendi ve olmaması gereken yer kasik dediler , çocuğunuz kaç yaşında