dadaskizi oglum 4 yaşında yıllardır var ve git gide büyüyorlar en büyüğü 30 mm di en son. Çocuk doktoru bzii onkolojiye gönderdi ordan muayene edince korkulacak birşeyin olmadığı söylendi. Bu bezelerin şekli hareketi onemliymis. Bizimkiler hareketli. 3 ayda bir gelin dediler o kadar. Geçmiş olsun