Bsrsyy94 Daha iki hafta önce çok ağır bir şekilde idrar yolu enfeksiyonu yaşadık şimdi yine ateşlenme başladı yine mi tekrarladı ki acaba😣 bu kadar sık tekrarlayabilir mi 15 günün üstüne? Oldu ki tekrarladı sebebi ne olabilir ki😒
BabyYoda Bsrsyy94 Gerçekten çok sık hastalanıyorlar vitamin takviyesi aldığımız halde maaşallah daha boş geçtiğimiz ay yok
MinnakAsel Bsrsyy94 geçmiş olsun bizde daha önce ağır bir idrar uolu enfeksiyonu geçirdik ama tam geçmemiş meğerse nefroloji doktoru bezden kaynaklı diyip tahlili ciddiye almamıştı iki üç hafta sonra yalan olmasın yine ateş ve kusma oldu yine değerleri yikseklmisti tekrar ilaçla düzeldi muhtemelen sizinde tam geçmemiş
MinnakAsel Bsrsyy94 bide kız çocuklarında çok aşırı dikkatli temizlemek gerekiyor o araya kaçıyor ordan zaten enfeksiyona çeviriyor çok dikkatli temizleyin iki bacağını hafif havaya kaldırıp kontrol edin bizim hep araya kaçıyor sürekli temizliyorum
Bsrsyy94 BabyYoda dışarıya bile doğru düzgün çıkmıyorlar ki üşütme durumu olsun idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyorum yine ben😏
Bsrsyy94 MinnakAsel 8,9 gün kullandık üstelik antibiyotiğide çünkü bundan 1 ay önce vardı bu tekrarlaması oldu bir daha tekrarlarsa nefrolojiye gitmek gerekiyor sanırım
MinnakAsel Bsrsyy94 ben 10 gün kullandım ona rağmen geçmedi bir kere geçirdik bizde ağırdi değerleri nefroloji görsün denildi gittik USG kan idrsr yapıldı sadece idrarında hafif vardı işte bence randevu alıp tekrar götürün en çok korktuğum şeydir kızım ağır geçirdiği için çok şükür aşırı dikkat ediyorum tekrarlamadi bidaha
Bsrsyy94 MinnakAsel bizimkide çok tekrarlıyor diye aşırı dikkat ediyorum hatta kızım çok didikliyorum diye rahatsız oluyor artık ama yine oluyor nedenini anlamış değilim
MinnakAsel Bsrsyy94 bence nefrolojiye randevu al götür kuzum araştırsinlar çok üst üste olmuş bibreklerine bakmaları da fayda var
Bsrsyy94 MinnakAsel bulunduğum ilde nefroloji yokmuş çocuk doktoru artık gerek duyarsa sevk yapar umarım bir şey çıkmaz
MinnakAsel Bsrsyy94 çıkmazda için rahat eder sık sık olması böbreğe zarar verebilir en azından gerek görürse nefroloji koruyucu antibiyotik veriyor bu kadar sık yakalanan bebeklere
Bsrsyy94 Birbebekkkbircicek şükür ki 37.7 nin üstüne çıkmadı belkide diş ateşiydi öyle bi çıkar gibi yaptı geçti