Arastubaa Arkadaşlar epidural sezeryan ile doğum yaptım 16 gün oldu belimde ınanılmaz agrım var benım gıbı aynı durumu yaşayan oldumu normalmı lütfen yorumlarınızı bekliyorum geçer mı ne zaman geçer merak ediyorum
birmelekannesiiio Arastubaa bende o şekilde doğum yaptım ama bende bel ağrısı kalmadı Allah’a şükür çoğu annede görüyorum bu şikayeti anesteziden dolayı normalmiş öyle okudum ama çok rahatsız edici bi ağrı varsa işlerine engel olacak şekilde ağrıyorsa mutlaka doktora gidilmeliymiş
ssari1903 Arastubaa epidural normal doğum yaptım 3 ay oldu geçmiyor ayakta uzun süre duramıyorum 4 yaşında oğlu olan arkadaşımla konuştum 4 yıldır onunda geçmemiş sanırım geçmeyecek…
dunyaharikasi Arastubaa geçer Geçer benimde aynı sorun vardı on saniye yürüsem sonrasında belimi bükmek zorunda kalıyordum 19. Günüm bugün ve hiç bir sıkıntım yok şükür ama ben anesteziyi çabuk atabilmek için sade nescafeyi kupa kupa içtim ve hamdolsun doğum sonrası 8. Günde geçmişti. İnşallah sizde de uzun sürmez