Duruezgi44 Kızlar 2. Cocuk istiyorum bi kızım var emziriyorum acaba ondan mı kalamıyorum regl lerim düzensiz oluyor gecikiyorum test yapıyorum negatif çıkıyor umutlanıyorum olmuyor başka neden olabilir 🙁
Melesss Duruezgi44 süt koruma olayı var evet ama aşırı düzenli emzirmeniz lazım. Bebeğiniz çok düzenli emiyor mu?
GGmerve Melesss ay bence yok benim kızım aşırı duzenli ve baya çok emerdi. Şuan 8 haftalık plansız geneyim.
Melesss Duruezgi44 kafanıza taktııkça olmaz benim ilk gebeliğimi kafama çok takmıştım 1 yılda zor gebe kaldım psikolojik de olabilir
Sariiannee Duruezgi44 Süt korumaz.Daha 1 sene olmuş rahim anca toparlanıyor vücut anca kendine geliyor çok normal.
GGmerve Duruezgi44 aynen strestendir bende istedim . Kızım zamanı bi türlü hamile kalamadım artık pes ettim hiç ummadık anda hamile kaldım.