yigitannesi006 Hamşleyken humana çay almıstım merak ettm tadı kokusunu açmıştm ama üzerinde açıldıktan 6 hafta sonraya kadar tüketiniz diyor ben bilmiyordum. Suan kızım 2.5 aylık. Sütüm bugun azaldı baya kullanayım dedm o anda okudum.. Kullanamazmıyum artık:(