kubraF Bu marka arabayı doğumdan itibaren kullanan var mı ? Bu arabadan var ama yenidoğan için uygun olmazsa yeni almayı düşünüyorum. Kullanan ve yenidoğanken kullanan var mı ? Sürümü vs güzel mi ?
Deletedmom_49 kubraF joie brisk lx kullanıyorum ben de. Nitro değil. Baston Bebek arabasi ve doğumdan itibaren içine pusette takılabiliyor istersen. Sürümü yağ gibi kayiyo resmen. Aşırı aşırı memnunum. Travel satıp bu arabayı almıştım aylar önce keşke ilk bunu alsaydın😍
Fenty kubraF Evet, baston çünkü ben 1 yaştan sonra aldım, kemeri var ama yenidoğan bu arabanın kemeriyle bağlayamazsınız oturur pozisyonda bağlanıyor.