Kızlar benim bebeğim pramatüre olarak doğdu 2 ay süt sağdım sonradan sütüm yok denecek kadar azalmıştı bebeğim eve gelmeden hastane de son 1 hafta mamaya başlandı mecburen ve mamayla devam ettim ara ara göğsümü verdim çok az geliyordu artmıyo diye vermiyorum artık ama mamaya da yetişemiyorum 400grmı 1 hafta gitmiyor, son 10 gündür göğsümü hiç vermedim şuan göğsümü sıktım bir damla da olsa hala geliyor tekrar versem sütüm artarmı nasıl artar yardımcı olur musunuz lütfen 🙏