Vera1810 canım benim çok saol düşünmen yeterli ❤️ benimle de aynı ama akrabadan almiyolarmis o yüzden yabancı arıyoruz normale göre biraz daha zor bulunuyor tabi şükür bulmuslar da bı kaç tüp daha lazım onuda bulurlar inşaallah en yakın zamanda sanada çok çok geçmiş olsun sağlıcakla bebişini kucağına alırsın inşallah ❤️