Mslakn Hım devlette aynı anda yaptıklarını bilmiyordum benim bu dişimin dolgusu 10 senelikti 3 ay önce hafif sızlanma var diye devlete gittim doktor direk dolgu yaptı gönderdi ama sert bişey ısıramadım o dişimle sonra özele gittim dolgu derin olduğu için artık kanal tedavisi olması lazım dedi öyle başladı ama Bi hafta arayla yapuolar özelde oraya ilaç verdi sürekli sıktı iğneyle sonra geçici olarak kapattı bakalım bende merakla tamamen bitince nasıl olcak diye bekliyorum