Gece 1-2 saat uyudu gündüz de sadece bir kere uyudu uyutuyorum dalmadan ağlayarak uyanıyor gazını da çıkarıyor. Zaten 15 günden önce gaz olmaz diyorlar başka bir sıkıntısı mı var acaba? Ne olabilir yarın pazar doktorumuz haftasonu çalışmıyor. Şaşırdım kaldım gece uyulmaması neyse de gündüz de uyumadı hiç üzülüyorum o ağladıkça ben de ağlıyorum saçma bi döngünün içine girdik. Emziriyorum ayrıca sütüm de var bayağı bi çişli bez çıkarıyor. 🥺