alpmomss Arkadaşlar 4,5 aylık erkek bebeğim var 2 gün bitti hala kakasını yapmadı normalde günde 2-3 kez yapardı ama bianda böyle oldu bu konuda deneyimii olan arkadaşlar bana yardımcı olabilir mi
Ayse12-- alpmomss eğer şuan kendini zorlamıyor ve huysuzluğu vs böyle şeyleri yoksa birşey yapmayın. 1 hafta 10 güne kadar normal kabul ediliyor zaten.
Irmakprensesinannesi alpmomss bize doktorumuz 4 gune kdr yapmazsa siz yaptırın demişti ilk 4 ay fitil kullndm doktorumuz istedi ve hiç fitil alınmadı tam tersi rahatladı söyle düşünün siz 2 3 4 gün kaka yapmazsaniz rahatsız olmazmisiniz olursunuz ve kızm 4 ay itibariyle kakasını düzenli kendisi ypior alısmadi fitil şuan 7.5 aylık ek gıdadan kaynaklı kabizlik vat okdr onun içinde ilac kullniyrz
Glsn7581 Karnı şiş mi annesi ikiniyo mu.ben çok çektim 6 7 günü buluyodu masajlar duşlar falan.en son kabak haşlayıp yedim yaptı.ilk kayısı hoşafı içtim onu da çok tuketince şekeri bebek sindiremiyomus daha da kısır döngüye girmişti.protein ağırlıklı beslenmeye başladım bi de probiyotik verdim
nejlay2306 Aynı problemi bizde yaşadık bezini her açmam da kızım çok kötü ıkınıyordu kakasını yapmıyordu kıçına zeytin yağı damlattım ve çay kaşığı ile biraz içirdi ilaç kullanmak istemedim ve rahatlıkla yaptı kakasını
alpmomss Dün zeytinyağı içirdim bugün mamasınada zeytinyağı koydum poposunada sürdüm ama yapmadı yine.huysuzluğuda yok ama endişeniyorum kayısı aldım onu yiyeceğim birde öyle deneyeceğim bakalım