Rabiaa2mirac bukaga İnan bugün bı yaşına girdık bı ay önce apaladı yeni yeni arkamda dolanmaya başladı kıyafet çıkarırken fark ettım diz kapağın altı ayağının üstü bi haftadır oluyor farklı farklı yerlerde suan bu yazının denk gelmesı rahatlattı bni
bukaga Rabiaa2mirac yaaaa çok şükür bizimde üst bacak alt bacak nokta npkta morluk oluo cok sükür normalmiş kuzum rabbim korusun
bjkbb bukaga vala bizimkilerin bacaklarından hiç morluk eksik olmuyo. Çocuk esirgemeden gelen olsa valahi şiddet görüyo diye alır götürürler çocukları😃 nokta şeklinde oluyo genelde bir gün başka yerinde bir gün başka bir yerinde 😃