Zeliff evet bende götürdüm çok memnun kaldım bayağı da eğlendik güzeldi herşey fakat yinede içimde bir kuşku kaldı ya niyeyse bilmiyorum geldikten sonra gitmesemiydim acaba dedim ama sonra bişey olmaz dedim rahatlatmaya çalıştım kendimi kızım 20 dakka durdu sonrası ağlamaya başladı biraz alışma süreci diyelim yanlız sizin yerinizde olsam ben 5 yada 6 ayda giderim 😌