Esramertt merhabalar bizde şuan 3 ay 22 günlüğüz 1 ay kadar önce bizde çankaya dikmendeki özel 19 mayıs hastanesinde genel cerrah süleyman beye yaptırdık ve tek bir sorun yaşamadık çok şükür aynı zamanda baş hekim kendisi işinde çok iyi biri aysnr0649 ın dediği Onursal beyide daha önce duyup araştırmıştım ama onunla ilgili olumsuz yorumlar okuyunca vazgeçtim açıkçası google yorumlardan bi okuyun sizde isterseniz. Süleyman bey için biz 1200 tl ödemiştik 225 tl de muayene ücreti 1 hafta sonra tekrar ücretsiz kontrole gidiyorsunuz